It's a bad condition, but...

When I got up yesterday, I felt my condition wasn't as good as usual. I had a sore throat, so I seemed to have caught a slight cold.
After I gave my English lessons to my students, my condition was getting worse...--; To add to the sore throat, I had a headache.....
When I arrived at my house, I took my temperature. Yes.....I had a fever....> <

This morning, I didn't have a fever, but I had still a sore throat. I felt better than yesterday, so I decided to attend a free English conversation class in the morning. When I visited the class, the sore throat had gone, and I had only a nasal voice.

After the class, I headed for my favorite hairdressor to have my hair cut and dyed. :D

I haven't got completely well yet, but I felt refreshed thanks to the English conversation and the haircut.

コメント

No title

お気づかいありがとうございます。
お昼間はまだ暑いと感じますが、朝晩は日差しも柔らかくなり、秋のにおいがします^^

yukoさんも体調にはお気を付けくださいね^^

No title

大丈夫ですか?朝晩は冷えやすくなったので気をつけて下さいね!

No title

お気づかいありがとうございます。
英語ばかの私にとっては、英語の影響力は流石です(笑)かなりリフレッシュできましたから^^

No title

その後、体調はいかがですか? 最近暑かったり涼しかったりいろいろなので、体調も崩しやすいですよね。でも、気分的にはリフレッシュされたご様子で良かったです♪ 私はしばらく美容院行っていないので、「行かなきゃ」と思いました(^^;)

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク