The last lesson

As I mentioned before, I gave the last lesson to the members of the workshop I took over. I'm very sorry I won't be able to manage the workshop due to my work. However, I hope all members will keep learning English in a variety of ways such as Skype or attending another English club.
In addition, when I have some time, I'll call the members to get together and natter away. Of course, in English! Till then, good bye and thanks a bunch!

先日記事にも書きましたが、今日最後のワークショップを行ってきました。今後定期的に続けられなくてとても残念に、また申し訳なく思います。しかし、メンバーの皆さんにはこれからも、様々な方法でずっと英語学習は続けていってほしいと願っています^^また、時間が取れた時には、メンバーの皆さんをお呼びしてチャットタイムを設けたいな、、とも思っています。勿論英語のみで(笑)それまで、お互いに頑張っていきましょう!
短い間でしたが、本当にありがとうございました!

コメント

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク