Having a natter!

Ever since I finished my English lessons for last year, I'd not had any opportunities to speak English. Even though I was eager to talk to someone who can speak or is interested in English.

However, I got a chance finally today! In fact, we had tried to find some time to have a conversation, but we hadn't managed to. That's why I was very excited to talk to her when I contacted on Skype.

We talked about a range of topics from our work to small talks. Thanks to her, my speaking skill which was getting rusty seemed to improve although I made many mistakes in my speaking. ^^;

Anyway, I hope we'll find some time to have a natter as best we could.

Thanks, my friend!

コメント

ほんと、ありがとうございました!!やっと、やっとお話しできましたね^^久しぶりに思い切り話せたので、いつものように“もっと~”病が再発です(笑)

こちらこそ、次回楽しみにしてます!

>>それまで風呂場で練習しようかなあ

では、私はトイレにて、、、(笑)

ひゃー、楽しかったよん!
感動でした!
また予定がうまく合うと嬉しいです。
それまで風呂場で練習しようかなあ。<---暗い???

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク