Making Pizza

The native English speaker, who regularly takes part in the English club I belong to, is versed in cooking. He often puts on a cooking workshop for kids.

Check it out>>>>Kids Can Cook

Today my son and I took part in his workshop. It was the third time for us to participate in it. This time one of his close friends joined us as well. On meeting together, they seemed excited.

Well, we tried to make pizza and grill it in a wood-fired oven at the workshop. Using a wood-fired oven was the first time for me (of course my son, too) to cook, so we were absolutely clumsy. lol


Image2711.jpg

Image2731.jpg

Image2691.jpg

While our kids were trying to make pizza, we enjoyed having the rich flavor of coffee the native speaker made. Needless to say, we had the special pizza with enjoyment.

We spent quality time together. ;D

コメント

No title

>>>早い!びっくりしました。

即行動の性格なので、、、気が済まないのですよ、、、、^^;せっかちなんでしょうね(笑)

今回はみんな男の子でした(笑)息子もかなりはしゃいでましたよ~。
みんな食いっぷりが、さすが男の子!!!でした。
私もピザ作りにテンションがかなり高かったです^^v お腹も心も満腹です!!!

次回は“花見party at his farm!”ですね^^

No title

こんにちは。
昨日コメント入れたばかりですが、もう、記事があがってる!
早い!びっくりしました。
本当に行きたかった~。
息子さん、お友達と一緒でよかったですね!思いっきり楽しめたでしょうね。
私も是非次回は参加したいです♪

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク