Whenever I listen to...

I often visit the web site called You Tube. The other day I was curious to listen to the songs I used to be into when I was young. They were called "TM network".
I still remember how much I marveled at their music, appearances and world. When I listened to their songs for the first time, instantly they fascinated me.
I like all of their albums, and my favorite is Carol.

Check their tours here...
Carol Tour
Carol Tour 2

EXPO Tour

I never listen to their songs without going back to my young days....





コメント

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

お久しぶりです~^^コメントありがとうございます♪

わ~~~~♪仲間だ仲間~~~♪♪♪当時の頃にgo back
しますよね^^
U2、きれ~な指~とか、きれいなお顔~とか、声がいいわ~♥とか恥ずかしいですが、きゃぴきゃぴしてしまいました(笑)

No title

おひさしぶりで~す♪

TM大好きだったので、ついつい(笑)
私は王道かもしれないですが、「GET WILD」が大好きです。
アレンジしてないノーマルのものが♪
こちらの記事を読んで、久しぶりにCDを引っ張り出して聞いてます、

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク