I've been in a bind.

At first, I must say I've been a slacker recently. I used to read some English materials and check new words or phrases every time, but I don't do that now. I very often posted my journals on my blog; however, I occasionally do that...
There are some reasons why I haven't done these things or I do that less than before, but they're just excuses...

It's true my current motivation for improving my English skills is less than before. I don't mean, of course, I quit improving my skills, though. I've got my heart set on being an advanced learner as for my English skills; nevertheless, my motivation can't keep up with my goal...^^; I might have been in a bind...

Anyway, it seems to me I need something to stimulate.. haha...^^;

コメント

No title

>>私、Rosilyさんの素敵な英語で勉強しますから。まじめな話、あなたのクラスに入りたいです・・・

うわ~^^yukoさんにそういって頂けるなんて幸せ者ですm(_ _)m恐縮です、、、。私の方が勉強させて頂きます!!!(笑)
是非是非スカイプをしましょう♪カツをいれておくんなさいまし、、、。

No title

私もあいさん同様ですわ。しばしばやる気が出なくて困ります。
またスカイプしましょう!私、Rosilyさんの素敵な英語で勉強しますから。まじめな話、あなたのクラスに入りたいです・・・

No title

温かいお言葉ありがとうございます♪

何だか最近公私にわたって色々ありすぎて、いっぱいいっぱいな自分がいました^^;

でも何とか乗り切れそうです^^vそうですよね、コツコツ地道に頑張りましょう!!

No title

英語学習って終わりがないので、そんな時期もあって当然だと思いますv-410 私なんてしょっちゅうそんな時期が来ます(笑)。

“英語が好き”という気持ちさえ持っていれば大丈夫v-352 お互いコツコツ頑張りましょう。

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク