Go fishing

We have a holiday called Bon holiday in August. During the holiday, we visit graves and hold our ancestors in veneration as well as go back our home towns and meet our old friends.

My family visited my husband's parents to stay together and meet the in-lows' families. We had valuable time such as setting off fireworks in the garden, capturing cicadas with a net and so forth. Early yesterday morning, we went fishing in the sea. I hadn't gone fishing, neither had my son, so we were thrilled to do that.
Luckily the in-low's family helped us, and then we started fishing without any serious problems. In the middle of the fishing, a large amount of jellyfishes were moving expansively in the sea. Moreover a manta ray was coming close to us! I felt the living things through fishing and the variety of sea creatures.

This Bon holiday must have impressed priceless experiences upon him.

コメント

No title

人生初の釣り体験でした^^思ってた以上に楽しくて、はまりそうです(笑)息子も楽しかったらしく、キカイダーのおじちゃん(主人の元同僚の方が釣りが大好きで、○○レンジャーにもお詳しい)に連れて行ってもらう!!!!と言っていました。

結果は“大漁”でした(笑)入れ食い状態とはこのようなことね、、、、と実感致しました^^v

manta ray、そうです、エイです~♪周りの子供たちと一緒に“エイ、エイ、エイだ~~~っ”とはしゃぎまわっていました^^;

今年はゆっくりのお盆休みではなく、活動の休み!?でしたね、、、、^^;

No title

我が家も時々釣りに行きます。今の季節は日焼けが怖いですが(笑)、でも楽しいですよね。釣果はいかがでしたか? manta ray、エイですよね? そんなに近くで見られたなんてすごい! きっと海もキレイだったのでしょう。

花火に釣り、充実したお盆休みを過ごされて、本当に良かったですねv-352

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク