The engine stopped!!

Before I got married, I hardly drove a car even though I had a driving licence. However, I needed to use a car to go everywhere after I gave birth. Since then I have acquired a liking for driving. That's why my family car is shot.^^;

Yesterday it was raining, so I took my husband to the nearest train station. Turning right, I stepped on the gas. Then, the engine stopped!!! Oh my gosh!!! I panicked. Fortunately my husband was sitting in the passenger seat, so he told me what I should do.

"Phew...--;"

I managed to start it again, but I was very scared to drive. After my husband and son went to work and school, I had our car checked right away.
According to the mechanic, he found that a part of the tube connecting the engine was leaking, so it probably caused the problem.

Anyway I had the part carried out running repairs, and I will wait and see what the condition is until the replacement is delivered....

コメント

No title

実は2回目なんですよ、、、エンジン止まったのT T

修理には一人でした、ハイv-356
到着するまでドキドキでしたが、無事みてもらえたのでよかったです^^
それ以後、アクセルの踏み具合も元通りな感触なので、やはりそこが問題だったのかなと思います。v-404
はやく部品が届くことを願います^^;

No title

うわ~ドキドキでしたねv-356 
私も経験がありますが、出かけてる最中の車のトラブルって、
本当に焦りますよね。でもご主人が乗ってる時で良かった。
あっ、でも修理に持って行くのは1人で行かれたんですよね? 
とても不安だったのではないでしょうか? 
早く直るといいですね。

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク