With a sweet card

As you may know, yesterday was St. Valentine's Day. Before getting married, I used to bake a chocolate cake or a mixed bag of sweets. My hubby, however, hasn't had a weakness for sweets, so I give a small present to him every year.

This year I added a short message to his lunch box. I rarely write a message or a letter to him afresh. But it occurred to me that I would express my thankful to him in a short message.
Yesterday morning, after preparing his lunch box as usual, I attached my message to it for fear that he should notice my doing that.

Concerning my son, when I asked him about what he wanted for the Valentine's day, he told me that he wanted a lot of strawberries decorated with chocolate. After seeing that he was tucked up in bed and fast asleep, I got down to the preparation.

Well, how was your sweet Velentine's day?



コメント

No title

わ~、本だなんて知的でかっこいいプレゼントですね♪
そ~か、そういう案もありますね^^本は思い浮かばなかったな~、是非今度は参考にさせてください!

素敵な本を選ばれたんでしょうね、きっと。

No title

コメントありがとうございます♪

反応ですか?^^;。。。。。“まさかお弁当にチョコとメッセージをつけていたとは!おぬし、なかなかやるな、、”と驚いていました。ウヒヒヒ
“魔除け”としてお財布に入れておくらしいです(笑)(裏に<売上達成!>と書いておいたからでしょうか(笑)そ、それか“念”を感じ取ったのでしょうか、、(笑))

なかなか書く時ってないので、たまにはいいかな~と思った次第です^^v
あとは頭を使っているようなので、シャンプー時のマッサージブラシ!?とシャンプー(ミント系のやつです)とソルマックをプレゼントしました(笑)(←かなり現実的な、、、、ーー;)

No title

うちはですね、お互いに本を買う予定です。2/14はもう済んでますけどね。メッセージだなんて素敵ですね。私も気になるなあ。

No title

お弁当にメッセージなんて素敵ですね!
ご主人の反応が気になります~v-410
ちなみに私は、近所のケーキ屋さんで買った
チョコケーキで済ませちゃいましたv-356

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク