Reborn!?

The other day I had a whim to listen to the music I would often do that when I was a junior high schooler. At that time I was fascinated with their songs, the vocalist's sweet voice in particular.

Check their songs...
TMN Last groove

While I was surfing the Internet to listen to their songs, a song grabbed my heart. lol
Here is the song...
TMN Spin Off ~ネギが嫌い~
The vocalist usually plays drums. Yes, he and other members switched their roles in this case.

Since ever the group disbanded, I'd put aside their music out of my shock. In addition, I had too much on my plate rather than listening to their songs at that time.
These days I got a piece of information that they would hold their concert next month! Unluckily I won't be able to go to the concert due to my work...Anyway, my sweet days are likely to come back! lol

コメント

No title

私もひさっっっびさに聴いたんです(笑)当時は筋金入りのド級ファンでして、、、^^;コンサートと修学旅行が重なり、なくなく諦めた事がありましたねえ、、、、、、、(←遠い目)あの頃が思いだされます。(←茶をすする)
最近の歌声を聴いたんですが、昔と変わらない歌声でやられました、、、、こりゃ(笑)

グループ完全復活とはまた意味が違うかもしれませんが、、、、地方に来てほしいなあ、、、と密かに“淡い乙女”心!?(←誰がやねんーー;)を抱くのでしたwww

彼女は、ちょっと前にテレビに出演されてたような、、、、。活動はされてるとは思いますが。

No title

おおっと!TMNですね。すごく懐かしい感じです。再結成するって感じなのかしら。それとも今回限りのコンサートなのかしら。一時期は彼らはすごい人気でしたよね。小室ファミリーと言えば、鈴木あみさんはどうしてしまったんでしょうね。とっても可愛い方だったのに、知らない間にいなくなってしまったような・・・

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク