Oops!

Last Saturday I gave my English lessons to my students as usual. Saturdays are my busiest days in a week.
While I was giving my lesson to a high-schooler, my CD-player suddenly stopped!! Oh gosh! it was indispensable to give my lessons.
I tried to check and play it again and again, but it didn't make a single sound....
Aw.........finally I gave up using it, and I tried to give regular lessons without CDs... The last lesson of that day was for toddlers. As you might know, they love to sing or dance along with CDs. However, it couldn't be helped this time...I managed to handle it without the CDs...^^;

After the lessons, I headed for an appliance store to have it repaired right away. The staff told me that the repair would cost me about 4,000 yen or so.....What was worse, it would take about a week to repair....As I needed it as soon as possible, I decided to buy a new one...

Anyway, I hope that kind of thing won't happen to me again....--;

コメント

No title

よかった^^何ともなくて。
どんなガジェットも長く頑張ってほしいものです(笑)

No title

大丈夫でーす。去年買ったばかりなので、もっともっと働いてもらわないと困ります。

No title

私が始めたばかりの時に購入したものなので、約3年くらいですね^^;まあ、かなり安いものだったので寿命かな~と。

途中でパッタリ出なくなった時は、うっそ~~~~~~~~~んーー;状態でした(笑)

IPODの方がかなりショックが大きいでしょうね^^;その後は大丈夫でした?

No title

それは、、、痛い出費ですね、、、随分長く使用されていたのかな?自分も今使用しているiPODが故障したら、間違いなくうるうるしてしまいそうです。ついこの間、ポトッと地面に落としてしまい焦りました。

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク