While we are heading for.....

Today's the last day of the holiday-studded week called Golden Week. How's your holidays?

Well, my family visited my hubby's parents and spent quality time together.
On 4th, we went to Nagasaki where my father-in-law was born to visit our grave and relatives. Some might think we used an express way. However, we didn't do that because my father-in-law is scared of using it. As such it took us about three hours and half by car. It sounds boring, but actually not at all. While we were heading for Nagasaki, I sit on the last row of the rear seat (Our car is a station wagon which can hold seven people.) and I was listening to Pod Cast. Needless to say, they were all for English learners. In addition, I was immersed in listening to some programs for native English speakers such as CNN or BBC.

It was a long driving, but I felt fulfilled. Moreover, I was lucky to have enough time to study English. :D

コメント

非公開コメント

ご無沙汰しております!ぎゃなっちさん!

日課だなんて、なんと嬉しいお言葉T▼Tありがとうございます。

シンガポールですか!私の好きな一つですよ~^^いづれ行きたいなと密かにたくらんでいる(笑)わたしです^^
世界のどこでもネットさえあればコンタクトできますもんね^^b 是非是非こちらへおこしやすぅ~

また、こちらへ御戻りの際は、サークルにご参加くださいね!!

ご無沙汰しております

 ご無沙汰しております。マムズでお世話になりましたがなっち(ぎゃなっち)です。いつもUpを楽しみにしております。Emiさんのブログとここへビジットするのが私の毎日の日課です。
 相変わらずの向上心、本当に尊敬します。私はというと...子供に時々英語で話しかける程度でしょうか(泣)
 私事ですが、主人の転勤でシンガポールへ行くことになりました。シンガポールでもこのブログの更新を楽しみにしています。本当にいろいろお世話になりました。他のメンバーの方々へもよろしくお伝えください。また、サークルで一緒に英語の勉強ができる日を楽しみにしています。
最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4) TESOL認定講師(Level 4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク