WHO ARE YOU!!!

Last night, as my son fell asleep earlier than usual, I could have a chunk of time!! Then I surfed the Internet, checked mails and so on. After that I started to study English with CNN-EE, some books. When I was concentrating on doing, a phone rang.
Usually, I don't get it because most of the calls are " sales" or something like that. (Yes, reluctant to do..lol lol) In addition, my friends, husband, family call to my mobile phone or send text massages. The telephone just receives faxes.
I didn't know why, that time I got it.
A girl, who seemed to be a elementary school student, was around 9-11 or 12, said.......

" Hello, Is this the ○○○'s?"

I said.....
" No, it's not the ○○○."

The girl said....
" I'm so sorry."

A few minutes later, a phone rang again. I could guess it was the same one, so I didn't get it. Yeah, so annoying and didn't want to answer. ( just set "massage phone function") Then!!!!!

The girl ( I easily recogized the girl by her voice.) said....
" Hey Hey, I know you're there!!!! Hey, an old lady, old witch!!"

What!? I was so surprised. w(@0@)w. But, somehow I didn't get angry at all. Rather than, just " Haha, so funny, the stupid girl is." I thought.

And then the girl called several times. But I didn't get them.
Some kids seemed to be there. I could hear their whispering voice, such as " hey, your turn, go ahead go ahead."

"Hahaha!, hey, I could hear your talking!!! So childish, Still do you need your mother's milk?? " I spoke to myself. lol lol lol

Yeah, I slighted them, and ignored. lol lol lol
Ignoring against prank calls is the best way not to deprive me of my " own" time.

コメント

そうそう!!!!!!!これ迷ったんですよ~~~~~~っ!!!!んでもって、“これでいいや”って書いちゃいました(笑)
私の意図からすると、そちらがより適切ですね♪ 調べたところ、いい例文があったので、訂正しちゃいました!!(^^)ありがとうございました~っ すっきり!!!です(笑)

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

最初は単なる間違い電話かと思ったんですがね(^^;) “早く早く、何か言って、、”とぼそぼそ言っている会話がまるぎこえなんですもん(笑) “あら~、まだママのオッパイ欲しいんでちゅねえ、、、、<爆>” と電話に向かって突っ込んでました(笑) また、こんな子の親も親なんだろうねえ、、、と呆れてましたが(^^;)
ま、以前から(自宅の番号が以前会社の番号だったらしく)取引先の会社らしき人々の電話が結構かかってきてたので、痛くもかゆくもなかったかもしれません(笑)

わ~、腹立ちますねっ!!!
と、人様のコトながら心の狭い私は怒り心頭に達してしまいましたw。
セールスの電話も嫌ですが、いたずら電話もたまったもんじゃないですね☆
"So childish, Still do you need your mother's milk?? "とはカッコイイ!
大人な(?)Rosilyさんのように無視が一番の対応策でしょうね(^-^)
おつかれさまでした♪

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク