How do you manage to have time for studying?

Some of people who read this site or other English blogs are interested in English or into the world, I guess. So am I.....
You may want to have English time more and more, however, you can't manage to do because of your crowded schedules.....I'd like to question you......

How do you manage to have English time??

As a housewife and mom, everyday and anytime I can't....You know...So, I have to find " a piece of time", that is to say, while my son's taking a nap or playing with my husband...Yep, it's NOT enough....I understand keeping at it is the most important to brush up and improve....Even the amount of time is not much....
But often I feel gloomy....like have frustration---" Am I right?", " Are there other ways to manage to have??".....Moreover, when I have some worries that I should decide whether to work or not etc, ( actually, I'm worrying, though..^^;), I do all the more...
Although I read a few English newspapers and listen to news in English everyday at any cost, am I a greedy person?(^^;)

If you were under the situation, what would you do to brush away it?

コメント

違ってた!!

アマゾンのリンク、EMIさんが教えてくれたところじゃない別のところをリンクしておりました!!!(> <)だから、コミックだの、アダルトっぽいだの載ってたんですよ!!!

おっしゃっていたカテゴリー、キーワードがあるリンク部分、ありました、ありました(^^;)
早速、付け替えました!!!

今日は、残念でしたね(--;) ご主人のお仕事のご都合じゃ、無理は言えませぬ、、、。

そうなんですよ、昨日お電話した際にお話ししていた貼り付けるやつの中で“exclude.........” の部分にコミック、アダルト、日本文庫等入れ直して、数回更新したらきちんと反映されるようになりました(^^)ひとまず安心です。。。。ホッ お騒がせいたしましたm(_ _)m

suffer と suffer from アップしました!! まだ、ロングマンの例文にひっかかっていて完全すっきりではないんですが、、、(^^;)Amosにも聞いてみます。

あれ? アマゾンのできてるみたいね! どうやったの? 私すっかり忘れてしまって、せっかく電話くれたのに、全然お手伝いできなくてごめんなさい。
今日のアリソンはいかがでしたか? 主人は夜間勤務でかなり疲れていて不機嫌で、さっきヨレヨレになりながら、また出勤しました....。公務員って楽だ楽だと叩かれるけど、みんながみんな、そうじゃないのよ....。なんて主人の背中見て思ったり。
今日のコメントは内容のない内容で、ごめんなさい。
suffer from と suffer の違い、記事にしてねん。

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク