An animation for kids.

Hey, how's your " GW"? Me? lol lol lol Unfortunately, my condition's been under the weather. What's worse, my son caught a slight cold again...(--;) He has a running nose and cough.( this time I might give him it...--;) Although we were supposed to visit husband's parents'( a younger sister-in-low and her kids have stayed there for the holiday, so I wanted to meet them!!! T T), due to these condition we had to call off..(T T)

Despite his condition, the monster is running in a living room as usual. lol lol lol Expect for a certain animation. This morning, an animation----" おさるのジョージ "---- was on air. Do you know? Of course I watched it in English.(^^) I watched it for the first time. It was so interesting! Yeah, to practice listening, I recommend!!!
My son also was enthralled. lol lol lol Several expressions ( lines), which I don't come up immediately, I could got. (^^)v

Everyday I watch news in English, during the time I concentrate on the articles because they often use complicated words or deal with some topics that I need to know, understand social structure such as pension, tax and so on. On the contrary, animations for kids are good ways that I don't concentrate too much to practice . lol lol lol

コメント

コメントありがとうございました♪

いえいえ、私の英語はまだまだです(^^;)いつももがいていますから、、(笑)
日々是精進ですから、、、私、、、(笑;)

絵本もでているんですね!今度、本屋さんに行った時にでもチェックしてみます!!!

「凄い英語ジャン!!」

「お母さんの記事とは違う!拍手しなきゃ!」
と、横にた息子が、拍手させていただきました。

おまけに・・・息子には言いませんでしたが(いえませんでしたが)、3月のTOEICのスコアも・・・・
私とはえらい違いです。。。。

おさるのジョ-ジは、多読で絵本を何冊か読みました。(今も手元にあるのは・・・1冊だけですが。)

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク