Summer lethargy

What have you been doing for your summer? It has been a scorcher every day since the rainy season was over.

These days I'm exhausted due to the days. To cut down on our gasoline expenses and economize on it, I try to ride a bicycle as far as I can. However, there are many slopes around my apartment, so it's like I'm training for the Olympics when I and my son go to a supermarket and I'm riding with him and many shopping bags.

Well, I don't know if that's the reason or not, but I'm worn out....I don't have any energy at all. So, I don't want to do anything...Rather than that, I prefer relaxing at home....

Uh.....I think that I need something to inspire myself....On top of that, I should have meal for energy; " スタミナ料理". Do you have any recipes? Oh, last but not least, I dislike "eel"...

コメント

はじめまして

はじめまして♪ご訪問、コメントありがとうございます。

私のちびも3歳なんですよ~♪
毎日公園とは、頭が下がりますm(_ _)m
このむお~~~~~~~~~~~~~んという感じが気力まで奪ってしまってるようですもんね、、、ここが南国リゾートだったら、、、と思います(笑)

冷たいお茶漬けですか!これは考えてなかったです。食べること自体、めんどくちゃい、、(--;)と思い始めているので、早速買ってこよ、、。

まだまだ酷暑は続きますが、がんばって乗り切りましょう!

はじめまして!

暑いですね!
3歳の娘を自転車に乗せて、毎日公園通いです。
>but I’m worn out…に
So am I !とつぶやいてしまいました。
私ももう何もしたくありませ~ん(笑)
でも、明日がまたやってくるんですよね。
お互い元気に、何とか乗り切りましょうね!

スタミナ料理・・・鰻しか思いつきませんでした。私は冷たいお茶漬けばかり食べてます(笑)


コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク