We met after a while and....

I met an English learner after a while because she wants some advice about keeping studying English and tips for an English test. She also has 2 kids and has been tied up with housework, but is desperate to brush up on her English skills, too.
So, we met at a restaurant where there is a room for kids. ( I've visited there once before.)
While we were having lunch, our kids were having a fun time in the room.

To my surprise, she had bought a certain English grammar work book to me. According to her, she wants to beef up her English skills in accordance with the book. Of course, I gladly consented to her request. I'll not use only the book, but also other ways such as English articles.

Although I'm into the English world, her enthusiasm for English must rub off on me and make me more addicted to the world.

コメント

いやんっ、コーチだなんて♥
こちらこそ、ありがとうございました♪おかげでさらに喝と刺激を頂きました~っ(^^)

チビもかなり楽しんだようです。夏休みはなかなか時間が取れないですもんね。私も、チビがつきまとってくるので(笑)助かりました♪

こちらこそありがとうございます。

 なんだか記事になるって、くすぐったいです。

 子連れで自分の学習って、本当に継続して周囲に認めてもらうようにならんといかんですな。 
Rosilyの王子は立派におなりになって、羨ましいっす!
下のうちの姫、”ママ大好き!”のセリフで私を登り棒扱いしています。(悲)

  コーチ、定期的によろしくお願いしまっす。
 

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク