I like incense.

I have been tied up with preparation for my English class and getting training lessons. ( I've written about it many times. ^^;)

To feel relaxed, I'm hooked on burning incense. I had been interested in incense before, so when I dropped by an 100-yen shop the other day, I bought a small boxes of incense packed sticks.
I chose the aroma of lavender and a refreshing smell called "Oceans". Every morning and night I burn either of them. Not only morning and night, but whenever I fume and fret about something or feel stressed, I burn them and inhale deeply.

Those aromas really work! I'll buy other types of incense. ;D

コメント

ども!カプさん。ご訪問、ありがとうございます♪

ですよね~、ラベンダーってやはり落ち着きますよね(^^)思い切り鼻の穴をふくらませて(笑)心呼吸してます(笑)アロマとダブルで家じゅう炊きまくってますよ(笑)(←どんだけすきやねん、、--;)

準備やらなんやらで、あっという間に1日が過ぎていきますが、英語を使った仕事なのでえ~んやこらです(笑)

Rosilyさん、こんばんは(^-^)
今日は日本語で失礼しますw

私もアロマ大好きですよ。ラベンダーとかゼラニウムが好きです。あ、この選択って疲れている証拠かしら?!w

お仕事の準備、忙しそうですね。アロマでリラックス&リフレッシュしてくださいね♪私も久々に炊いてみようかな?!

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク