At an international hotel

I'm supposed to visit a luxury hotel tomorrow. As my close friend had got married and is going to temporarily stay at her hometown, my other close friends and I had planned to give a party for her. It's like a surprise party, though a small party, we don't let the cat out of the bag. :D

When I came up with the idea, I was undecided about the place. Then, a good idea crossed my mind! It was having dinner at a luxury hotel. As a house wife, I was a little concerned about the cost because the other friends are also wives. But, all my friends said "We deserve to have dinner for a change!" lol Thanks, all. :D
I'm going to meet her for the first time in a year, so I'm so thrilled to have dinner together.

Last but not least, Japan is supposed to play Holland tomorrow. It must be a tough game for Japan and be interesting. While we're having dinner at the hotel, the game is to be held, so my husband is going to send me text messages about how the game is going. haha

コメント

No title

ホテルでの会食、大満足でした♪かなり久しぶりに会う友達との食事は格別に良いですね^^
ワールドカップは、逐一旦那にメールをもらっていました(笑)今日、ハイライトを見ましたが、う~~~~っ惜しい!!!というシーンがいくつもあったようですね。旦那も悔しがっていました^^;

26日、よろしくお願いします~^^

No title

Rosilyさん、ブログへコメントありがとう~。
luxury hotelはいかがでしたか?楽しみましたか?
私はテレビにクギづけでワールドカップ観戦です。大事なオランダ戦、負けちゃいましたね(T_T)残念でした。。。
せめて1-1くらいで引き分けてほしかった。。。善戦したけどね。
では、26日の研修でお会いしましょう!!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

最近の記事
FC2ブログランキング
応援クリックお願いします(^^) 励みになります♪       

FC2ブログランキング

フリーエリア
Author: VibrantRose TOEIC 925 (2017.4)

最近のコメント
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

ブログ内検索
RSSフィード
リンク